you're like a song in my head

 
Igår var en så fantastisk kväll att jag har svårt att sätta ord på det. Mycket skratt med fina vänner och en hel del vin, i alla fall för vissa av oss, haha. Kvällen slutade på harrys med några av tjejerna och jag åkte hem till alexander vid 12 typ, fick ont i magen pga alkohol+medicin. Kändes sådär att gå när det började dra igång men jag tar igen det en annan gång. 
Idag vaknade jag jämte Alexander, bästa känslan! Sen åkte jag hem, och där efter åkte jag med mamma och pappa in till stan och blev en skjorta och en tröja rikare. Pappa shoppade loss som fasen! Så kul att se, han som aldrig köper kläder annars liksom.. Efter shopping blev det en fika på Esters med hela familjen då bröderna med slöt upp och nu sitter jag hemma i mjukiskläder och ska snart duscha. Eller ja, jag ska duscha typ nu, när jag skrivit klart här haha. Ha det så jättebra nu så hörs vi sen! Puss och kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0