Bakissöndag

Igår var det kulturnatt här i karlshamn, vilket betyder att jag var och spelade -2 gåger. Först spelade jag med musikskolan (fiol) i församlingshemmet sen var det med musikkåren på torget. Sistnämnda spelningen va sjukt rolig för vi spelade till en gycklargrupp som heter pyro. De gjorde massa olika saker med eld och vi spelade till det liksom. Sjukt kul faktist, och inte så kallt som jag hade trott! Efter det var det festdags. Jag hamnade utanför åryd, och det var så jävla pinsamt. Massa fjortisar som spydde och hade sig, inte okej! Var kvar till typ halv 1, sen bar det hem till alexander och så sov jag där. Nu är jag hemma med min betongkeps och har sovit en stund, sjukt skönt! Nu ska jag nog plocka undan på rummet, så får vi se vad som händer sen. Puss och kram, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0