du kan alltid komma hem

Inatt sov jag hos världens bästa Alexander. Å så mysigt!  Sov typ 13 timmar haha, sjukt! Fast det var väl lite sömn jag behövde ta igen.. har bara sovit typ 3 timmar per natt i veckan. Nu är jag i alla fall hemma och sitter och spelar lite. Ska skicka ljudfil till Martin Hult idag och se vad han tycker om mina låtar, har fått mycket beröm för dem innan men nu har jag massor med nytt material. Spännande! (Martin är reporter på SVT!) ja ja, nu ska jag fortsätta spela. bara sådär btw så skulle jag ge så mycket för att få spendera en vecka i kroatien, på samma hotell såklart! Så himla fint, gud va jag längtar tillbaka!
Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0