Föreläsning

Har varit i olofström idag och gått igenom lite i för kommande teater. Jag och Patrik har fått ihop det jävligt bra, nu är det bara resten som ska va med också.. Tyvärr får vi inte tag på de förra projektledarna så vi har inte koll på varken ekonomi eller projektplan men det fixar patrik i veckan, känns ändå jävligt bra. Sen har vi planerat lite ang eventuella föreläsningar till våren. Vi ska kanske föreläsa på gymnasieskolor i blekinge om våra olika sjukdomsfall och hur det är att leva med de problem som uppstår efter trauma, känns också jävligt bra. Vi får se hur det blir med föreläanigarna men teatern blir av! Nu ska jag plocka ihop lite grejer sen ska jag till min älskling! Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0