I wont give up on us

Jag är så ofantligt kär. I Alexander. Han har tagit mig med storm. Varje andetag jag andas är för honom. Utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort. Det har gått 65 dagar sen jag fick kalla honom min första gången och det känns som en livstid. På ett bra sätt. Ingen kille har lyckats få mig känna som han fått mig känna de senaste månaderna. Jag är så otroligt lycklig och jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag har honom. Trots alla de saker som tynger oss har vi lyckats, älskling, vi har lyckats. Idag är jag riktigt långt ifrån att må så dåligt att jag inte vill leva. Men ibland kan jag tänka så. Jag vill inte leva........-utan honom. Jag kan inte fatta att jag av alla har fått dig. Jag är så otroligt tacksam. Jag skulle vilja att denna texten skulle vara nog men det är den inte. Jag känner så himla mycket jag inte kan få ner i ord. Så mycket känslor i hela mig som svämmar över, på ett bra sätt. Åååå jag vill bara att DU ska veta hur mycket jag älskar dig! Puss, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0