Mellan Himmel Och Jord

Nu ni, nu är vi igång på riktigt! Allt har gått precis som vi vill idag och nu ser framtiden ljus ut, nu är det bara publiken kvar som ska göra sitt, men det hoppas vi inte behöva oroa oss över. Jag kan inte beskriva hur oerhört lättad jag är efter denna dagen. Så himla skön känsla i magen när allt klickar och nu kan vi bara se fram emot det sista arbetet och marknadsföringen av teatern. Det kommer gå galant, det kan jag lova. Nästan i alla fall, haha. Nej men för att fortsätta vara seriös så tror jag att detta blir bra. Joakim och Johan repar redan och Jag och Patrik har fixat nästan allt. Det enda som är kvar nu är att få biljetterna och affisch i print men det är redan på gång så allt är liksom fixat. ÅÅ.

18 November spelas teatern "Mellan himmel och jord" i folkets hus i olofström. 19.00 börjar spektaklet och biljetterna kostar 150 kr.

Vid frågor hör av er till antingen 0708851321 eller 0709226875
Det går även att maila till [email protected]

Vi ses väl där!?

 Här har ni 4 bilder från förra föreställningen i Karlskrona. klicka på bilderna för att förstora dem

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0