well i am never gonna give you up

Jag har verkligen hittat rätt i livet. Har på ett år varit inlagd på sjukhus i över 130 dagar men det hoppas jag kunna lägga bakom mig nu. Har på ett år blivit sviken av vänner jag trodde jag hade och blivit uppvaktad av vänner jag inte trodde fanns. Har på ett år hamnat så jävla fel men ändå lyckts ta mig ur det och sen hittat rätt. Har på ett år lyckats göra allt jag vill. På ett år har jag lärt mig att älska, på riktigt. Kärleken kommer kärleken går men vafan, nu är det vi mot världen min älskling! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det jg har nu är mitt för alltid. Allt har liksom gått från nästan rätt till helt jävla klockrent. Jag känner mig så lycklig över hur allt har förändrats, jag har kunnat släppa saker jag trodde jag aldrig skulle komma över och har lärt mig hur jag ska hantera en massa saker. Just nu är jag nog världens lyckligaste tjej. Så så är det med det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0