birdland is our land is the land

sitter och lyssnar på jazz även fast jag inte riktigt tål det haha. Ska ta tag i mitt liv och plugga snart, men först en liten update här. 
I helgen har jag lyckats göra en hel del fast ändå ingenting.. I fredags var jag i skolan sen var jag med min fina pojkvän. I lördags var jag med musikkåren och marscherade genom karlshamn, lagom uppskattat sen åkte jag mamma och pappa till IKEA. Gjorde några fynd, bla. ramar och post-it-lappar. haha, visste inte att ikea sålde post-its men tydligen så är det så, inte mig emot! Efter ikea kom Alexander hit och hjälpte mig sätta ihop stolen jag fick och sen var det plötsligt söndag. Först inget, sen lite firande för min farbrors fru och efter det mys hos pojkvännen. 
En helt fantastisk helg med andra ord. Nu ska jag beställa hem lite bilder sen blir det plugga hela långa dagen, prov på fredag och inlämning på måndag. Fint dä. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0