hon håller på att bli vuxen

 
två bilder på dagens så atteh yeah bloggah, im så cool.. haha och jag dör lite av att skriva det där hahaha.. Min dåliga natthumor har gått över och tagit över platsen för min dagliga humor.. mm inte okej.. Idag har jag i alla fall städat mitt rum från topp till tå så att säga, bara garderoben kvar nu haha........ viiiiill inteeeeeeee.. såååå jobbiigt... Ja i alla fall.. ska ta tag i garderoben innan Alexander kommer och hämtar mig. Ikväll blir det bio, första gången som ett riktigt par, så ska vi se nån skräckfilm, haha taktiskt gjort, så man får krypa nääära, hehe.. Nu har ni i alla fall fått två fula bilder att titta på, nu ska jag städa min garderob! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0