dagens

 
Idag har varit ännu en slapp-dag. Alexander var här igår kväll och det var superdupermys. Som alltid. Nu har jag precis kommit hem från sjukgymnasten och har fått knät tejpat igen. Fan att det aldrig kan sluta göra ont.... Det är i alla fall klarblå himmel och 12 grader varmt, känns som en evighet sen det var såhär härligt väder. Men men, jag ska inte ut och gå som jag tänkt eftersom knät gör så ont... Får se om jag cyklar en runda, kanske upp till mormor, jag vet inte. Vi får se. Nu ska jag fortsätta kolla i mina fotoböcker. Det har hunnit bli 4 stycken nu. Favoriten är lätt den med alla studentbilder... Saknar studenttiderna med min klass. Vi hade så kul ihop ju. Nae hörrni, vi hörs! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0