Finaste bästa vän

 
Ni vet den där känslan man får i kroppen när man träffar någon som man saknat jättesuperdupermegamycket rätt länge. Känslan av att va lite nervös men ändå se fram emot just det så himla mycket. Att veta att även om man inte pratar med varandra varje dag så finns den andra personen ALLTID där för en. Så himla skönt liksom, som om man bara pausar när man inte är med varandra sen fortsätter man precis där man lämnat det förra gången. Man vet att personen finns där i alla lägen och dömmer en inte för något. Lesley är den personen för mig. Ända sen hon flyttade till Göteborg har jag saknat henne varje dag och så fort jag får chansen att träffa henne tar jag den! Jag är så otroligt tacksam över att jag har några riktiga vänner kvar ändå efter allt som jag gått igenom de senaste åren. Så skönt att veta att man alltid har en famn att falla tillbaka i om det behövs, att veta att om man behöver Henne, så finns hon där. När som helst. För hon är min bästaste bästa kompis, nu som då. Jag älskar dig tjejen! Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0