Systrami

 
Har jag sagt hur mycket jag tycker om dig? Du är min bästa vän och har varit det så länge jag kan minnas.. Det känns så bra att ha någon man alltid kan prata med om allt. Har inte så många kompisar kvar men du, fina du, vet jag finns kvar. Att du bor i göteborg är ju inte optimalt för mig, jag saknar ju ihjäl mig! Men jag är så glad för din skull, att du verkar ha det så bra och jag kan ju erkänna att jag är lite (läs mycket) avis på lägenheten ni har där uppe! Nae men skämt åsido så är jag riktigt glad att jag har dig, i vått och torrt, nu, då, alltid. Du är den bästa tjejen jag känner och vacker är du med. Tänk att jag får ha dig vid min sida.. Vi ses på lödda syrran. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0