Jag vaknar upp igen

Inatt vid 3 gick min fina förlovningsring sönder :( stenen ramlade bort... Fan! Ska in till stan imon och fixa det! Nu är jag rätt så nyligen hemkommen och ska snart påbörja att sortera noter igen. Har lovat mamma... I fredags var jag och mamma i Kristianstad och shoppade, sen sov jag hos Alexander. Igår hade Alexander ferrrrree så då var jag hos honom igen. Det spårade lite men vid halv 5 kunde jag äntligen somna. Nu har jag varit hemma i kanske 45 minuter-1 timma och ska som sagt sortera noter. Ligger i soffan just nu och kollar igenom bilder från gamla mobilen. Har faktiskt beställt lite bilder idag, fick ju 50 gratis (endast porto ska betalas) så varför inte liksom? Bar nu ska jag dra igång lite musik och sen sortera. Puss hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0