det handlar om principer

 
vet inte hur jag ska kunna tacka alla de som finns omkring mig. Jag är evigt tacksam för att ni finns och stöttar mig i alla lägen. Jag har världens bästa kille, mamma, pappa, bröder, mormor, farfar, farmor osv. Ja ALLA som känner sig träffade, ta åt er! Jag klarar mig inte utan er. Men. Nu är jag så lycklig så det är nästan löjligt. Jag vet inte vad jag vill ha i julklapp-varför? Jo för jag har ju redan det jag behöver för att känna mig lycklig. Uppenbarligen. Visst kan man önska sig rikedom, en massa prylar och sånt, men ärligt talat. Hellre genuin kärlek och lycka än något annat och det vet jag att jag får. Så himla skönt! Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0