I Will be home

Idag har jag vaknat upp jämte världens finaste kille, jag fick se det vackraste jag vet direkt när jag vaknade. Tänk. Så jävla fint. När jag kom hem la jag mig i soffan med minikisen på magen, mysandes i nån timme. När mamma sen kom hem tog vi en tripp till eko-hallen. För min del blev det hårvård, parfym och godis haha. Allt för under 300 kr. Bra. Mamma köpte väl diverse saker på lite mer än 300 om man säger så.. Haha. Nu, sen jag och mamma kom hem, har jag duschat, skrivit lite på en låt, kollat tv och ätit. Känner mig på topp idag, hoppas det håller i sig till imon med! Imon är det nämligen jobb som står på schemat, 07-13, ett behagligt pass ju. Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imon. Jaha. Det var väl det jag hade att säga. Puss och kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0