ingenting är påhittat

 
Herre geud vad jag älskar mina bröder. De bästa som finns helt enkelt. Jag är så glad att jag har mina fina bröder. De finns alltid där för mig när jag behöver det och jag kan lita på dem till tusen. Vi har den bästa, knäppaste, roligaste syskonrelation man kan tänka sig. Vi kan skoja om det mesta, tillochmed de saker vi en gång grät åt. Men. Det bästa av allt, det måste ändå vara att jag kan prata med Nils och Gustav om allt. Och då menar jag verkligen ALLT. Det finns inget jag inte kan berätta för dem. Men visst finns det saker de inte vet, men de är lätt räknade kan jag meddela. Japp. Det var det. Jag älskar er fina bröder! Puss till er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0