I've been hiding far too long

 
Idag är en bra dag. Jag ska till Karlskrona, mamma följer med denna gången. Mys. Efter det ska jag till mörrum och träffa Lesley!!!! Har inte träffats på hur länge som helst känns det som. 
 
Jag vill berätta en liten sak med. Jag mår bättre än jag gjort på länge och det är tack vare min fina kille, mina fina väner och min fina fina familj. jag jobbar och jag lyckas med det mesta jag tar mig an just nu. Det känns så jävla bra. Jag har fått in flytet liksom! Jag har inte mått såhär bra på flera år och jag kunde inte vara mer tacksam. Allt som händer runt omkring mig just nu är så jävla bra. Det är knappt att man vågar tro det men det är verkligen så. Och de som känner mig tror jag märker det. Det är så himla otroligt. Jag har inte varit inlagd på sjukt länge och jag är så långt ifrån det att jag inte ens tänker den tanken längre. Innan kunde jag tänka, "å va skönt att få va för mig själv, få all den medicinska hjälp jag behöver" osv. Men nu, ja nu tänker jag istället "FAN VA JAG ÄR BRA SOM INTE BEHÖVER SJUKHUS MER!!!!!!!" haha. Ni fattar inte hur skönt det är att känna såhär. Menmen. Nu har jag sagt det i alla fall. japp. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sofia

åh va fin!

2014-12-22 @ 11:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0