som en vulkanexplosion

 
Sitter och lyssnar på musik i mina "nya" (snodde morsans igår) högtalare, snacka om skillnad mot hur det är med bara datorljud. Sjukt nice! (Tillochmed Gustav tyckte det lät bra.. haha) Nu väntar jag på att klockan ska slå ca 10.15 för då kommer FINA Camilla hit och tar en fika med mig. Blir min andra frulle haha. Vaknade vid halv 7. Fint att vakna så pass tidigt när man är LEDIG... Eller inte haha. Usch. Men men. Kanse är bra ändå. Idag händer inte så mycket annars. Funderar på att skriva min T4 och lämna den på jobbet, men då måste jag köra dit och det är ju jobbigt haha.......... Ja ja. Nu ska jag ta dagens första cigg och sen ska jag städa undan lite i köket. Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Härliga bilder! Söt topp :D

2014-12-02 @ 09:41:56
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0