Sorteringsdag

Idag har jag jobbat 7-11, varit hos bästa Alexander en stund och nu är jag hemma. Har ställt i ordning mina julklappar så nu är det mesta på plats så att säga haha. Mina 4 Gynning-glas har fått en egen hylla i bokhyllan, mitt nya body butter har hamnat brevid sängen, min parfym på min hylla på väggen och mina nya mjukisbyxor är på. min gitarr har fått sin plats brevid mitt notställ och filten jag fick av mor har jag lagat lite fint på sängen (haha.. LITE fint!) men nu ska jag ta tag i mig själv och ställa mig i duschen. Behövs, det är ju så skönt efter en lång dag. Men men. Ikväll får jag nog sitta hemma, Alexander ska på fest. Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0