världens bästa Lesley

 
Visst har jag världens finaste bästerestaste vän!? Hon är den som kännt mig längst, även om hon inte längre bor här i närheten och finns runt hörnet när jag behöver henne (och när hon behöver mig), fast hon inte längre är hemma varje gång jag och familjen åker till mörrum, fast jag inte längre kan träffa henne i karlshamn, på stan, som överaskning. Fast hon inte längre är den som jag vänder mig till i första hand för stöd är hon ändå en av mina bästa vänner. Jag vet vart jag har henne (i vår relation) och jag vet hur hon funkar. Hon finns för mig när jag mår bra, när jag mår piss och när jag inte vill något längre tänder hon min livsgnista igen. Utan dig, syrran, hade jag inte stått här som den person jag är idag. Det finns inte många som känner mig som du. Det finns inte många som VILL känna mig som du. Det finns inte många som FÅR känna mig så bra som du. Lesley Spencer. Du är min enda (fast ändå inte riktiga) syrra och jag skulle inte byta ut dig för allt i världen. Kollade i mina fotoalbum härom dagen och började lipa när jag såg bilderna på oss och vad du hade skrivit. Du är så fin. Kan inte fatta att det är så längesen vi sågs, men snart så! SNART SÅ! Jag saknar dig så mycket gumman och det ska bli så skönt att träffas och få snacka lite skit haha. Som vi brukar. Och bara ha det bra liksom. Å VAD JAG LÄNGTAR!!!!!! Vi ses snart vännen. Puss till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0