Allting som vi är

 
 
I somras spelade vi in en låt. Låten heter "Allting som vi är" och skrevs av en rad olika människor. Jag skrev texten och la sången. Killarna la "kör" på vissa bitar och så hade vi ju med lite annat smått och gott också, typ valthorn, gammal baskagge och keyboard. Jag säger inga namn så har jag inte glömt någon. Jag kan bara säga att jag älskar medevi. Verkligen. Det är min oas. Där är allting bra och jag kan vara mig själv. Har en massa fina vänner som finns där i vått och torrt. Känns så härligt på nåt sätt att veta att man alltid har något att falla tillbaka på. Jag är så glad att jag har det. Jag är så glad att jag har ER, mina älskade MEDEVIBARN. Ni vet själva vilka ni är. Ta åt er. Det finns inga som ni/vi! Just nu är jag helt såld på låten, sitter och drömmer mig bort till varma kvällar i goda vänners lag. ÅÅÅ VA VI ÄR BRA! Bäst. Älskar er alla! Vi ses till sommaren! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0