Äntligen är det över

Inatt var jag vaken hela natten. Och fan va jobbigt det var! Att ofrivilligt tvingas "dygna" är fan sjukt! Fick dessutom inte dricka efter 12, eller jo, jag fick dricka vatten eller mjölk typ haha.... Men klockan halv 8 körde vi till Karlskrona och vid 9 blev jag inkallad och fick en massa elektroder fastkopplade på huvudet. Jag fick äntligen sova en timma och under undersökningen fick jag upprepa olika siffror som hon sa.. 10 var jag färdig och fick åkan hem igen. 

Jag är så otroligt tacksam att mamma var vaken med mig och följde med mig bort till Karlskrona!

Nu har jag sovit ikapp lite och ligger i soffan och kollar tv i väntan på att min fina kille ska komma. Yes. Så så är det. Vi hörs! Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0