äntligen börjar det hända grejer!

Känns så jävla härligt att kunna säga att jag förmodligen blir klar med 2 kurser denna veckan. Samhällskunskap och arbetsmiljö/säkerhet. Har lämnat in 2 arbeten på samhällskunskapen och har bara praktisk ellära kvar på arbetsmiljö och säkerhet. Känns gött. Efter en händelserik helg i göteborg känns det bra att ändå kunna göra framsteg. Jag har dessutom fått äran att vara med min fina pojkvän extra mycket på sistone och det tackar jag ju inte direkt nej till. Oj vad jag är kär, svårt att förstå nästan. Barnsligt känns det. På ett bra sätt. Men nu ska jag ta tag i mitt rum, det är KAOS. Organiserat kaos. Vet precis vart allt är men det ser förjävligt ut.. bra Linnea. Bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0