Bara något litet

Har ju inga pengar nu men har ändå dragit en runda på stan med Lisa igår. Här har ni lite details hehehehe. Åå va jag är överfylld av energi idag. Jag älskar det. Sjukgymnastbesäket gick bra och jag har nu återigen skrikrosa tejp på knät. Hjälper faktiskt. Fick dock ännu en tid nästa vecka för mer träning med henne, känns ändå rätt bra. Mycket mindre ont nu än innan men ändå inte helt bra. Det jag har, patellofemoralt smärtsyndrom, är något som får gå över av sig självt men kan komma tillbaka när som helst. Därför har jag mitt träningsprogram och min tejp/mitt knäskydd som jag har hela tiden (något av det..). Nu kollar jag tv i väntan på att mamma ska komma hem. Puss hej! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0