just a little human

 
 
 
 
 
Idag, igår och i förrgår spårar/spårade det ur framför kameran. Men ack så kul jag har. haha. Om jag ska va ärlig så är det minst 2 bilder som blir såhär, även om jag inte lägger ut dom här. 
 
Nu har jag precis packat ner kläder som jag ska ha i göteborg i helgen, har även plockat fram kläder för morgondagen i skolan och så så att jag bara kan hoppa i dem och sen sticka imorgon bitti. Eller ja, imon vid 9. Har ju sovmorgon (passar mig utmärkt!) till kvart i 10, sen ska jag till alexander och sova där för på fredag drar vi oss mot göteborg! Ska bli kul att komma iväg lite. Men men. Nu ska jag röra mig. 
 
Ja visst ja, hörrni, lyssna på Christina Perri med för fasiken, grym brud. 
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0