så det så

 
 
Kan faktiskt erkänna att det är sorgligt. Att bli kallad fet när man nästan är underviktig är ju helt bisarrt. Det var år 2012 och jag mådde sämst. Såg ut som jag vet inte vad alltså. Var ganska smal, men kanske inteöverdrivet, och kunde gå flera dagar utan att äta nåt alls. Jag såg ut som jag gör på bilderna i detta inlägget. Alla bilderna är bilder jag tidigare lagt ut här och blivit kallad diverse olika saker, dock inga jag vill skriva här då jag inte tycker det är värt det. Jag kan dock erkänna att det skulle va trevligt att komma i de där röda brallsen som satt som en smäck och var sköna nåt så in i gudarnas.. men vafan! jag kan inse nu att jag inte behöver komma i dem för att vara vacker. Jag behöver inte se ut som ett jädrans skelett för att bli älskad. Jag jobbar varje dag med att äta. För att jag inte ska trilla dit igen. Och just nu går det jävligt bra! Kan säga som så att jag slagit alla rekord som går att slå, i min värld då alltså.. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: johanna

nää du min fina du är så alldeles perfekt som du är nu! du är så galet bra det vet du att jag tycker! <3

Svar: Taaaaaaack Johanna! Du är så bra!
Linnea

2014-02-03 @ 21:54:49
Postat av: Anonym

Du är mycket finare nu älskling! <3<3<3
Är så stolt över dig.... <3

Svar: Jag tycker om dig med hjärtat! <3
Linnea

2014-02-03 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0