Skitpådigdag

Har ett antal gånger under dagen upprepat vartenda svordom jag kan. Känner mig så jävulusiskt dum. Jag skrev igår att jag skulle sluta röka men fixade inte det denna gången heller... Känner mig helt jävla värdelös. Har dessutom varit själv hela dagen och jag som hatar det. Vill nästan alltid ha folk runt omkring mig.. Nu har jag dock lagt mig i soffan för att koppla av lite. Katten ligger jämte mig och det börjar kännas okej igen. Vill dock att nån ska komma hem nu.. Snart ska jag till Alexander, men jag måste käka först, därför jag inte redan är där. Sega dagjävel. Som grädden på moset ska jag vara vaken hela natten, ska nämnligen på sömn-EEG imon. Vet inte vad det innebär men jag ska dit i alla fall.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0