Soffhäng med lillebror

Jahaja, då var jag tillbaka här igen. Ligger i soffan och kollar på när lillebror kör gta, inte så kul men lagom underhållande när man inte orkar annat. Snart kommer dock hans tjej så då får jag hitta på nåt annat, typ packa till götlabörg, ska ju dit i helgen. Är sjukt otaggad på allt då jag hade samtal med min terapeut idag, kändes bra då men nu känns det mest jobbigt när alla tankar kommer. Men vafan, jag mår rätt bra och min terapeut erkände att jag ser "friskare" ut än hon kan minnas. Känns så jävla gött! Skriver väl nåt inlägg till senare, haha. Puss och kram
(Det ser ut som trosor på golvet bakom mig, men nej. Icke. Det är ett linne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0