den som söker finner ofta sina svar

 
kör svart vitt och grått idag. Känns helt okej. Senare idag kommer Lesley och hennes familj hit. Men jag kommer inte vara hemma hela kvällen utan jag ska in till stan med Alexander och kolla på bio! Fett nice. Har som jag skrev i förra inlägget sprungit en runda idag och det känns så jävla skönt. Även om det inte är så långt jag sprang, men med tanke på vilken jävulusisk uppförsbacke jag börjar med tycker jag det är bra gjort haha.
Nu sitter jag och lyssnar på "Allting som vi är" med "medevibarnen". Så jävla bra, den har verkligen etsat sig fast i min hjärna och mitt hjärta. Ja ja. Nu ska jag ner och kolla till mamma och pappa. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0