en såkallad smygtitt

 
Fick med mig lite rutigt, lite blommigt, lite guldigt och lite vinrött hem igår. Känns bra. Idag har jag rensat ut typ halva min garderob.. Det känns sjukt skönt nu i alla fall. Ska bara försöka bestämma mig för vad jag vill göra med det jag rensat ut.. Ge bort till någon jag känner? Skänka till nån insamling? Eller sälja på nätet (som mamma föreslog)... Äsch jag vet inte. Det är väl ingen brådska direkt men det skulle va skönt att slippa de tre plastpåsarna och papperspåsen fyllda med kläder.. haha. Vilka problem man kan ha. Jag är i alla fall glad att jag gjort det. Om en timma kommer finaste pojkvännen i världen hit, så då ska jag mysa! Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0