frågor och påståenden...

Jag har absolut inget emot lite frågor då och då, eller påståenden för den delen... men när frågorna blir väldigt personliga eller vad man ska säga, när påståendena blir nedtryckande och kränkande vet jag inte om jag är så glad över det mer. Men för er skull ska jag svara på nån fråga och nåt påstående. Så det så
 
Fråga: Hej sötis, varför lägger du inte ut mer blandade bilder?
Svar: Jo för att just nu har jag ingen inspiration till att ta kort på nåt alls och vädret gör det ju inte bättre direkt. Men jag ska tänka på saken haha!
 
Fråga: Har du gått ner i vikt nu i höst?
Svar: Nej det har jag inte. Jag äter en medicin som binder vätska i kroppen så om nåt så har jag nog gått upp i vikt..
 
Fråga: Varför har du börjat träna så mycket?
Svar: För att må bättre med mig själv. För att klara av att stå emot vissa "sug" jag har. Jag tränar inte för att huvudsakligen gå ner i vikt.
 
Påstående: Du är fan inte vacker. Inte smal. Inte sexig. Inget du tror du är.
Svar. Hahahahaha! Och du då!? Om jag nu är så motbjudande, varför lägga energi på att kolla min blogg OCH kommentera..? Du vet att det bara är att klicka på krysset uppe i hörnet så slipper du se mig. Puss!
 
Påstående: Om DU är stark.. Vad är inte alla andra då? Du ljuger så du tror det själv
Svar: ännu en gång, tillåt mig skratta! HA HA. Jag känner mig stark. Så det så. Vad alla andra är vet jag inte, men du verkar ju inte va den starkaste om du måste påpeka för mig att jag inte är det? Eller? har jag fel? Puss på dig också!

Sådär. Nu har jag i alla fall fått svara på tal som kommer. Jag publicerar oftast inga kommentarer utan tar bort de flesta direkt. Speciellt om dom är negativa. Jag inbillar mig att om jag inte ser kommentarerna mår jag inte dåligt av dom. Det är väl en lögn i och för sig för jag minns dom ju fortfarande men det hjälper lite i alla fall.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på en GRYM dag imorgon. Då ska jag både springa hemma OCH på gymmet! Så det så! Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0