i väntans tider

Jaha. Nu då? Jaa, jag kan ju alltid försöka mig på att trolla bort mina klädsäckar.. hoppas går ju. Dom får allt stå kvar i hallen så länge tills jag har fått svar från några om dom vill adoptera mina gamla kläder. Det sjuka är att vissa av kläderna är använda typ en eller två gånger. Fattar inte varför jag köpte dom från början liksom, haha.. sjukt.. Ja ja. Nu ska snart familjen till mormor och äta men jag och alexander ska va hemma och myyyysa. Det förtjänar jag idag när jag gjort i ordning garderoben haha. Jag förtjänar ALLT jag vill ha idag. hehehehehehe. Sommar hade ju inte varit fel. Men ack så fort det går. Snart är det vinter igen hörrni! Puss. och en liten kram med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0