I wont cross this street until you hold my hand

 
Lite förändring är det allt. Har totalt hakat upp mig på vad någon anonym sagt. Ja ja. Jag har så sjukt tråkigt just nu, saknar redan min fina pojkvän som inte kommer hem på en hel vecka. Buhuu. Stackars mig! haha. Imon ska jag i alla fall börja dagen med samma löparrunda som alltid (läs: samma löparrunda som de senaste 6 dagarna) och sen kanske till gymet, får se vad mamma vill göra. Tycker nämnligen inte om att gå själv till gymet men men. Det blir som det blir haha. Puss och kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

2014-01-06 @ 20:10:05
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0