Idag är ingen bra dag

nae hörrni. Att det ska va just idag jag mår dåligt. Första skoldagen. Jag kom ur sängen för 20 minuter sen och mår piss. Saknar min fina pojkvän och lite annat som gör att jag mår sådär alltså. Men Alexander kommer ju snart hem, det är bra. Hade det inte regnat så in i helvete hade jag kört upp till mormor men jag tänker inte gå ut i detta vädret. Så så är det med det. Ja ja. Nu ska jag gå ner och kolla tv tror jag, fördriva tiden lite.. Puss och kram, hoppas ni mår bra!
 

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2014-01-09 @ 15:29:17
URL: http://ohras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0