jag är den som bestämmer över mig

Sitter och kollar gamla bilder, rätt kul att se hur mycket man förändras. Från att va normal, till att va knäpp, till att va sjuk, till att va frisk, till att va knäpp lite till och lite sjuk till. Men nu, nu är jag frisk. I alla fall till 90%. Det är en skön siffra. Inga jobbiga samtal längre, inga läkarträffar en gång i veckan och inte minst inte lika mycket medicin längre. Så jävla skönt! Nu sitter jag och lyssnar på min löparlista på spotify, blir så sjukt taggad av den haha. Namnet på den är så klockrent. "Spring då din jävla fjant" haha. Lite så jag känner när jag är ute. Det går rätt bra för mig nu ändå. Nästan så jag längtar lite efter skolan (dock inte all stressen i skolan, men ändå) och att komma igång med rutiner igen. Nu känner jag mig helt lost, vet inte ens vilken dag det är liksom haha. Nae hörrni. I år ska jag ta hand om mig själv på bästa sätt. Mitt mål i år kan man säga. Det är najs. Nu ska jag tugga färdigt på mitt tuggummi och sen ska jag ner och hjälpa mamma i köket. Love it! Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0