love in the wintertime

 
Jahaja, då var det ny vecka. Eller ja, det var det ju igår med men vafan. Idag när jag kom till skolan funkade det inte alls så jag körde till mormor. Var där i typ en och en halv timma sen körde jag tillbaka till karlshamn för samtal med min terapeut. Det gick bra men jag ska kanske gå en intensivbehandling. Äh, jag vet inte om jag är så sugen på det men vi får se senare hur det blir med det. Inatt sova jag i alla fall hos mitt hjärta, så mysigt. Bara pussas, kramas och kolla film hela kvällen lång. Det är livet just nu alltså. 
Just nu sitter jag hemma, framför datorn och försöker komma på något att göra, kanske ska ta och sova en stund. Har inte kunnat bestämma mig haha.. Vi hörs! puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0