never care for what they want

 
Sitter och kollar igenom bilderna på min kamera. Lyssnar också på Nothing else matters. Så jävla skön låt. Idag har jag inte gjort mycket, kunde inte somna igår så jag sov till typ halv 1 idag haha. Inte okej. När mamma kom hem vände hon i dörren och vi åkte till karlshamn. Hon skulle nämligen ha inneskor och pump till akvariet. Jag blev 210 nikotintuggummin rikare och även ett knäskydd fick komma i familjens ägo. Efter en runda på staun hade jag läkarsamtal som gick bra, och sen bar det av mot gymet. Härligt, men det va snormycket folk.. Ja ja, nu är jag hemma i alla fall och ska snart äta. Ha det bäst! Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0