nummer 4 hjärtligt välkommen!

 
Jahaja, det blev tid för tatuering idag i alla fall. Känns sjukt bra, det blev den jag ville och på stället jag ville och i färgen jag ville och allt bara klickade! Så himla ont gjorde det inte heller och nu känns det inte alls. Det är alltså en drömfångare med 4 fjädrar som hänger för er som inte ser vad det är. Ska ta bättre bilder när jag tagit av plasten och det läkt lite! 
 
Annars då? Idag? jag var en stund i skolan på möte som gick bra sen har jag spenderat lite tid med mina bröder och nu har jag precis ätit korvstroganoff som JAG har lagat! 
 
Nu ska jag sitta en timma eller två och kolla på min tatuering sen ska jag nog försöka varva ner och så småningom lägga mig såklart haha. Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0