oändligt med kärlek

 
Tänk att jag har dig. Världens bästa kille. Känns som om jag alltid kännt dig, du vet i stort sätt allt om mig.. Du har verkligen hittat rätt sätt för att få mig att va mig själv. Hur knäpp och konstig jag än är så vet jag att du alltid finns där ändå. Och när jag inte mår bra och åker in på sjukhuset, vad gör du? Jo du kommer såklart! Så jävla härligt med någon som förstår när jag pratar om det jag tycker är svårt och jobbigt. Snart 6 månader har gått sen vi tog tag i vår "vänskap" och träffades på riktigt. Fast jag vetifan om jag skulle kalla det vänskap.. haha det var väl mest lite slött smsande dagarna precis innan vi sågs. Och så sa det bara pang, rätt i hjärnan. Det enda jag kunde tänka var "gör nu för fan inte bort dig och sabba dethär Linnea". Hela tiden. När jag satt där på strandkanten och kollade på när du badade. Redan då var jag såld. OCh din dumma fråga "har du nån kille då?" kunde inte kommit lägligare! När jag var lite dålig precis i början, så kommer du hem till mig med en röd ros och på kortet står det "jag älskar dig linnea". Så jävla fint. Så stolt är jag för att kalla dig min! Ååå vad jag tycker om dig mycket. Verkligen. Jag finns alltid här för dig och det vet jag att du vet. Du har verkligen stöttat mig så jävla bra senaste halvåret. Vad skulle jag gjort utan dig? Det är du som gjort att jag sluppit vara inlagd var och varannan månad. Det är du som gjort att jag kan le och mena det. Fan, du... Det känns nästan löjligt att säga det men jag är löjligt kär. I dig. Bara dig. Också det vet jag att du vet. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0