röksugen?

 
Fråga: Hur klarar du dig utan cigg? Är du inte röksugen? Du verkade ju röka rätt mycket innan?
 
Svar: Klart jag är rökasugen! Självklart är jag det. Speciellt på morgonen innan skolan, vid lunch och när jag är hemma och inte gör nåt vettigt. Ja, jo, lite sugen hela tiden typ.. Det är verkligen SKITSVÅRT att låta bli! Jag sa ju att sista ciggen var rökt på nyårsafton, men på grund av mitt mående på sista tiden har det blivit nån cigg då och då. När jag var inlagd rökte jag ett paket på en vecka, vilket är betydligt mindre än jag brukade göra men full tillräckligt för att jag skulle få tillbaka mitt riktigt jobbiga jävla röksug. Idag hittade jag ett öppnat paket med 17 cigg kvar i (har alltså tagit två innan).. Vet verkligen inte vad jag ska göra med det. Vill inte slänga det, men jag vill ändå inte ha kvar det. Ja ja. Jag ska väl va ärlig och säga att det förmodligen blir så att jag röker upp detta paketet med. MEN. Jag har inte köpt ett enda paket på en månad nu. Det är ändå rätt stort tycker jag. Okej. Jag har nog inte slutat helt än. Men jag har klarat mig rätt bra ändå tycker jag. Men det ska bli bättre. Ska inte röka alls är ju tanken. Men men. Livet är inte alltid enkelt och jag måste faktiskt erkänna att jag ibland kan tycka att "jag är värd" en cigg. Det är ju så gott. 
 
Hoppas du fick svar på din fråga där. Vi hörs! Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0