springtur n#6

 
Hej hej hallåååå! Läget med er? Allt bra? I hope so. Idag har jag vaknat "tidigt" och kunde inte somna om så jag drog på mig mitt knäskydd, mina träningsklader och släpade mig iväg. Det blev mina 2 snabbaste km hittills. Känns bra.  Jag har aldrig varit såhär motiverad till att träna.. (Speciellt eftersom jag vet att det inte får dom effekterna jag ät ute efter så fort...) Men jag har hittat tjusningen med att gå ut och gå en runda, eller springa lite. Det får mig liksom att tänka på mig och inget annat. Hur duktig jag faktiskt är. Så jag mår bra nu, hör ni det? JAG. MÅR. BRA. UROPSTECKEN. Tänkte skriva ett inlägg lite senare angående en fråga jag har fått. Kul! Men nu ska jag tugga klart mitt älskade nikotintuggumi och sen ska jag vila. Eller plugga. Får se helt enkelt. Nåt av det blir det i alla fall. Kanske åker en sväng till mammas jobb sen. Vi får se. Brorsan sover ju ändå bort hela dagen så det känns ju som att vara hemma själv haha.. Ja ja. Slut på skrivandet. Vi hörs! Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0