En såndär må-piss-dag

Idag vaknade jag hos alexander, världens bästa ställe att vakna på! Jag sov hos honom igår efter att vi varit på bilträff och sen hos Jacob. Hade det mycket trevligt där i alla fall. Nu idag har jag gjort så lite som möjligt typ. Hade ont i magen redan när jag vaknade, men det gick över en stund, och lagom tills jag är på jobbet kommer magontwet tillbaka och jag spyr det första jag gör. Tur att jag han  till toa! Ja ja... Äckligt var det i alla fall. Detta resulterade i att jag fick åka hem nästan direkt från jobbet. Väl hemma kunde jag inte äta förren senare med pappa. Hemgjord soppa. Gott var det. Nu där emot ligger jag i min säng och funderar. På mycket. Både bra och mindre bra grejer far bland mina tankar. Ni får ha det så bra! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0