Hemma igen

Nu är det ett tag sedan jag skrev något här. Det beror på att jag varit upptagen med min kära pojkvän och medevi. Vi åkte upp i torsdags eftermiddag och kom hem igår kväll. Vi har hunnit fira midsommar enligt medevitraddition, lyssna på konsert och myst. Har haft bästa helgen på länge och det är tack vare mitt hjärta och alla underbara i medevi. Jag och Alexander fick bo i kyrkbyggningen och hade det mycket trevligt! Nu är jag i alla fall hemma igen och ska jobba senare idag. Ikväll hoppas jag att jag kommer till alexander (saknar honom redan!) och får sova där. Nu ska jag dricka min celsius och sen dra mig mot soffan och tvn. Puss och kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0