Sweden rock

Har alltså varit på festival hela helgen och nu är jag lagom bakis (ja fortfarande!) lagom illröd (sönderbränd), lagom lycklig och lagom trött. Har fått en massa nya härliga minnen under denna helgen och det är nog bland de bästa upplevelserna jag varit med om! Konstant packad och ingen bryr sig, så jävla härligt! Kissa ute "i naturen", gå runt i bikini och shorts, somna till musik och dela tält med finaste Alexander och snälla Oskar som lät oss sova med honom! Åå. Kan inte nog beskriva vad jag känner. Så lycklig att jag känner sån lycka över detta bara. Lovely!



Fick med mig en fin drömfångare hem! Så himla nöjd. Den gör sig bra här hos mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0