#9månader

 
Du är det vackraste jag vet. Att se dig när du sover är det bästa som finns. Du är alltid så fin. Du har verkligen lyckats bra med att få mig på fall. 9 hela månader. Med dig. Ingen annan. För första gången tror jag att detta faktiskt kan bli nåt stort. Även om vi inte tycker likadant om allt kommer vi så jävla bra överense så jag kan nästan inte tro det är sant liksom. Vi har "bråkat" 2 gånger på 9 månader och jag är så lycklig! Du får mig att må så bra och jag vill vara med dig så länge jag kan! Saknar dig samma sekund som jag sätter mig i bilen, vilket innebär att det är väl typ 1 minut mellan att vi ses och att jag saknar dig haha. Patetiskt men lite sött. Jag älskar dig knäppo. Du är bäst. Pussar i määäääängder
 

Kommentarer
Postat av: älsklingen!

ÄÄÄÄÄÄÄlskar dig linnéa! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2014-05-15 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0