allt kommer tillbaka då

Jag ligger åter igen och funderar. På livet i allmänhet. Det känns så bra nu. Jag håller på att bli bättre på att träna och även på att sköta mig i skolan (just nu är det ju på praktiken jag sköter mig men jag har skolarbete också). Känner mig som en ny Linnea efter allt jag gått igenom de sista åren. Känner mig starkare än någonsin och det är tack vare alla fina människor i min omgivning. Jag har ju min familj nära och likaså min fina pojkvän och min sister from another mister haha. Nu är det bara ett litet problem kvar men det skriver jag inte om här just nu känner jag. Men i alla fall. Tänk att lilla jag, som varit superdupermegajättedepprimerad i flera år kan må såhär bra. Helt ofattbart men ändå så fantastiskt! nu ska jag gå och lägga mig i alla fall, känner mig trött och ska upp tidigt imorgon.. Ni får ha det så bra så syns vi! Puss hej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0