det är inte lätt att älska något man med åren lärt sig hata

Känner mig tjock, ful, äcklig, motbjudande, och jävligt tråkig. Känner att jag kunde gjort så mycket med mitt liv men ändå ligger jag istället här i sängen och tycker synd om mig själv för att jag har så pass ont. Läkaren på samariten kollade inte ens på min axel vilket ledde till att jag beslöt mig för att byta vårdcentral. Känns förjävligt rent ut sagt att man som läkare inte ens ber patienten (alltså jag) att ta av sin vinterjacka och kolla på axeln? Hur mycket ska man stå ut med egentligen? Ja, jag blir så arg/ledsen när man inte blir tagen på allvar. Känns inte alls bra. De tog i alla fall borrelia-prov men det tror jag inte på. Nu ska jag ta mig en celsius, tagga ner, skriva musik och sluta klaga. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0