En gång för alla

Är så trött på att få höra saker som "ofta du tränar då?" Osv.. Jag har rätt länge nu haft ont i mina leder därför har jag inte kunnat träna alls typ. Att jag mått dåligt av det har nästan alla i min närhet märkt. Jag försöker varje dag att hålla modet uppe och vara glad men det börjar bli jobbigt nu. Känner mig mest ledsen och värdelös.. Ful och äcklig.. Tjock och motbjudande.. Alltså jag har insett själv att jag måste ändra mitt sätt att se på mig själv men jag vet inte hur bara. Att allt ska va så svårt, jag fattar inte det.. Men. Jag har en sjukt fin kille och en himla bra familj som stöttar mig och jag älskar dem över hela mitt hjärta. Jahaja. Så så är det med det. Behövde bara få detta sagt.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0