fallen leaves

Sitter på rummet och ugglar. Har verkligen inte nåt alls att göra, saknar min fina Lesley och såklart saknar jag även Alexander. Det är dagar som denna som jag längtar efter att vara med honom hela tiden, bo under samma tak liksom. Att alltid kunna mysa ner sig i hans varma famn när livet känns sådär. Det känns sådär nu. Hade behövt min älskling här... Men men. Fick ju tillbringa natten med honom så jag klarar mig nog precis till imon när jag får träffa honom igen. Nu ska jag nog dra på mig mjukisbyxona sen är det inte så länge kvar innan det blir bingen för min del. Känner mest för att lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ligga kvar där i en evighet typ. Ja ja. Nog med klagandet. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0