"Fan va fin du är"

Har tänkt på hur jag ska lägga fram dethär och det är inte lätt.. Alexander.. Vad ska jag säga? Vad ska jag göra? Jag vet inte.. Jag bara vet att jag älskar dig över allt annat och vill verkligen va med dig så länge jag bara kan! Vad ska jag säga? Ja du, jag har under vår tid ihop blivit bättre behandlad än någonsin, jag har kännt mig älskad och jag har kännt att jag kan vara mig själv. Du får mig att vilja leva vidare och du får mig att kämpa! Jag skulle inte klarat av allt som jag gjort nu detta året, utan dig. För du är vad jag behöver just nu och för alltid. En varm famn att mysa i, en axel att gråta mot och en glad kille att skratta med! Jag känner mig så otroligt vacker när du säger att jag är det. Jag känner mig smal när du säger att jag är det, jag känner mig duktig när du säger att jag är det och jag känner mig stolt inte för att du säger att jag är det utan för att jag känner mig stolt över OSS. Allt vi lyckats göra under detta året. Du är friskförklarad och jag är (äntligen) färdig med skolan, det kan inte bli bättre! Jag har fått tillbaka min kämparglöd som varit borta så länge och jag vet att jag nog bidragit lite till att du med kämpat, eller hur? 
Men okej, vad ska jag göra? Jag kommer så länge du vill, finnas vid din sida och jag kommer alltid finnas här när du behöver mig. Jag kommer kämpa, med allt, inte minst rökningen! Jag vet att du redan vet att jag älskar dig men jag kan inte säga det tillräckligt många gånger för att visa hur mycket jag älskar dig. Jag ska försöka varje dag att visa dig att jag klarar av dethär. I alla fall så länge jag har dig. Jag kommer alltid till dig om jag behöver prata, jag kommer till dig när jag är glad, ledsen, arg, trött osv. Jag kommer alltid till dig. För du är den enda jag litar på fullt ut. Jag säger saker till dig som ingen annan vet och jag vet att du inte berättar för någon om jag inte vill det. 

Så. Om detta ändå räckte, om ord ändå var nog. Jag skulle aldrig kunna beskriva i ord hur mycket jag älskar dig, det går bara inte. Jag längtar efter en framtid med dig, bara dig och jag ser fram emot att få skriva fler kärleksbrev, fler sånahär kärleksförklaringar och låtar till dig. Det är så otroligt härligt att veta att du är min, bara min. Låt det allid va såhär! Puss jag älskar dig Alexander! Du är bäst! 



Kommentarer
Postat av: din knäppo ;) <3

Awwwwwww du är så gullig,söt,mysig,snuttig,snygg,sexy och inte minst min ;) <333333

2014-05-29 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0